نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزار دیدگی دوران کودکی نقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه­ آزار دیدگی دوران کودکی و سبک­های دلبستگی با آسیب­پذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
  • آسیب پذیری نسبت به اعتیاد نقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه­ آزار دیدگی دوران کودکی و سبک­های دلبستگی با آسیب­پذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
  • آشفتگی‌های هیجانی پیش‌بینی آشفتگی‌های هیجانی براساس سبک‌های دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • آگاهی اجتماعی تاثیرآموزش برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر آگاهی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • آمیختگی افکار اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر درهم آمیختگی افکار در افراد دارای نشانه های وسواسی – اجباری [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • آموزش جایگزین پرخاشگری تاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • آموزش حل مسئله اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 52-64]
  • آموزش ذهن شفقت ورز اثربخشی آموزش ذهن شفقت ورز بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 75-94]

ا

  • ابعاد چهارگانه تاریک شخصیت نقش ابعاد چهارگانه تاریک شخصیت و هیجان خواهی در پیش بینی رفتارهای پرخطر جوانان شهر تبریز [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • ابعاد روانشناختی و معنوی اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر ابعاد روان‌شناختی و معنوی در ارتقاء مولفه‌های سبک زندگی اسلامی و بهبود اضطراب وجودی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ابعاد نابهنجار شخصیت نقش ابعاد مدل جایگزین اختلالات شخصیت DSM-5 در پیش ‏بینی نشانه‏ های اختلالات شخصیت خوشه C [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 62-73]
  • اپیدمی کووید- 19 پیش‌بینی آشفتگی‌های هیجانی براساس سبک‌های دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • اتّساع زمان تاثیر متفاوت موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن بر اتّساع زمانی موسیقی‌دان‌ها [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ایثارگران روابط ساختاری هیجان­های تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
  • احساس تنهایی مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
  • احساس طردشدگی نقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]
  • اختلالات شخصیت نقش مولفه های هوش هیجانی در پیش بینی اختلالات خوشه ی B شخصیت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 46-60]
  • اختلالات شخصیت خوشه c نقش ابعاد مدل جایگزین اختلالات شخصیت DSM-5 در پیش ‏بینی نشانه‏ های اختلالات شخصیت خوشه C [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 62-73]
  • اختلال اضطراب اجتماعی سیستم بازداری رفتاری و شدت نشانه‌های اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
  • اختلال بازی اینترنتی «مدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • اختلال شخصیت مرزی تبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • اختلال شخصیت مرزی مدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • اختلال وسواسی – جبری اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر درهم آمیختگی افکار در افراد دارای نشانه های وسواسی – اجباری [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ادراک شنیداری تاثیر متفاوت موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن بر اتّساع زمانی موسیقی‌دان‌ها [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ادراک فعالیت های کلاسی نقش منزلت‌های هویت تحصیلی و ادراک فعالیت های کلاسی در پیش بینی جهت‌گیری اهداف تسلطی و عملکردی دانش آموزان [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 150-162]
  • اشتیاق تحصیلی روابط ساختاری هیجان­های تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
  • اضطراب مدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • اضطراب اجتماعی پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش ذهن شفقت ورز بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 75-94]
  • اضطراب امتحان مدل ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس طرحواره‌های هیجانی با نقش واسطه‌ای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]
  • اضطراب تحصیلی اثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-40]
  • اضطراب وجودی اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر ابعاد روان‌شناختی و معنوی در ارتقاء مولفه‌های سبک زندگی اسلامی و بهبود اضطراب وجودی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • اطمینان شناختی ضعیف پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]
  • اعتیاد به تلفن هوشمند «مدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • اعتیاد رفتاری «مدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت‌ (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
  • افسردگی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
  • افسردگی افسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • افسردگی مدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • افسردگی درون فکنی شده اثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
  • امید به زندگی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
  • انتظارات دیگران اثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-40]
  • انعطاف پذیری شناختی مقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • اهداف آموزشی نقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]
  • اهداف و آرزوها نقش میانجی باورهای غیرمنطقی در رابطه‌ی بین اهداف و آرزوهای سالم و ناسالم با سلامت روان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 191-210]
  • اهمال‌کاری تحصیلی مدل ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس طرحواره‌های هیجانی با نقش واسطه‌ای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]

ب

  • بار شناختی اثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله (PBL) بر بار شناختی و پیشرفت تحصیلی در درس حسابداری مالی پیشرفته2 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • بازداری پاسخ اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • بازداری جنسی رابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطه‌ای طرح‌واره‌های شناختی فعال‌شده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
  • بازی درمانی شناختی- رفتاری اثربخشی بازی­ درمانی شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و تکانشگری دانش­ آموزان ابتدایی پسرانه دوره اول تبریز [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 177-190]
  • بازنمایی های شناختی روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • باورهای غیرمنطقی نقش میانجی باورهای غیرمنطقی در رابطه‌ی بین اهداف و آرزوهای سالم و ناسالم با سلامت روان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 191-210]
  • باورهای منفی درباره نگرانی پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]
  • بدتنظبمی هیجان اثربخشی فنون مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی در بهبود علائم اختلال پراشتهایی روانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • بدتنظیمی هیجانی مقایسه ذهن­ آگاهی و بدتنظیمی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و عادی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-14]
  • برانگیختگی جنسی رابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطه‌ای طرح‌واره‌های شناختی فعال‌شده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
  • بیش‌فعالی و تکانش گری اثربخشی بازی­ درمانی شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و تکانشگری دانش­ آموزان ابتدایی پسرانه دوره اول تبریز [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 177-190]
  • بیماران پیوند کبدی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
  • بهزیستی روانشناختی تبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]

پ

  • پدیدارشناسی تحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانه‌ی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]
  • پذیرش و تعهد (ACT) مقایسه اثر بخشی روش های زوج درمانی تئوری انتخاب و پذیرش و تعهد (ACT) در تعاملات زناشویی زوج ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 39-51]
  • پراشتهایی روانی اثربخشی فنون مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی در بهبود علائم اختلال پراشتهایی روانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • پرآگاهی زمینه‌ای مقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینه‌ای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
  • پیوند با مدرسه رابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانش‌آموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]

ت

  • تاب‌آوری تبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ترس از شفقت بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت‌ (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
  • تعاملات زناشویی مقایسه اثر بخشی روش های زوج درمانی تئوری انتخاب و پذیرش و تعهد (ACT) در تعاملات زناشویی زوج ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 39-51]
  • تمایلات جنسی رابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطه‌ای طرح‌واره‌های شناختی فعال‌شده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
  • تنظیم شناختی هیجان رابطه ی تنظیم شناختی هیجان و هوش شخصی با فرسودگی تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 65-74]
  • تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
  • تنظیم هیجان رابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطه‌ای طرح‌واره‌های شناختی فعال‌شده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
  • تنظیم هیجان پویشی تجربه ای اثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
  • توانبخشی شناختی اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • توجه پایدار اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]

ج

  • جامعه ستیزی اعتباریابی متقاطع مدل صفات پنج گانه تاریک شخصیت [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 95-110]
  • جهت گیری اهداف زناشویی پیش بینی دلردگی زناشویی براساس انواع طرحواره های عشق و جهت گیری اهداف زناشویی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 90-108]
  • جهت‌گیری هدف تسلطی نقش منزلت‌های هویت تحصیلی و ادراک فعالیت های کلاسی در پیش بینی جهت‌گیری اهداف تسلطی و عملکردی دانش آموزان [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 150-162]
  • جهت‌گیری هدف عملکردی نقش منزلت‌های هویت تحصیلی و ادراک فعالیت های کلاسی در پیش بینی جهت‌گیری اهداف تسلطی و عملکردی دانش آموزان [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 150-162]

ح

  • حافظه فعال اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • حسابداری مالی پیشرفته اثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله (PBL) بر بار شناختی و پیشرفت تحصیلی در درس حسابداری مالی پیشرفته2 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • حس انسجام افسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده افسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400]

خ

  • خیرخواهی و نوع دوستی مقایسه‌ همدلی و نظریه‌ی ذهن در افراد سالمند عضو مؤسسات خیریه و عادی [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • خُلق رابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطه‌ای طرح‌واره‌های شناختی فعال‌شده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
  • خودارزیابی مرکزی رابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با واسطه هیجان‌های تحصیلی: مدل‌یابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]
  • خودآسیب‌رسانی مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
  • خود توانمندسازی اجتماعی اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 52-64]
  • خودشیفتگی اعتباریابی متقاطع مدل صفات پنج گانه تاریک شخصیت [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 95-110]
  • خودکارآمدی تحصیلی نقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]
  • خودمدیریتی روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • خودناتوان‌سازی تحصیلی رابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با واسطه هیجان‌های تحصیلی: مدل‌یابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]
  • خوشبینی تبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • خوشه ی B شخصیت نقش مولفه های هوش هیجانی در پیش بینی اختلالات خوشه ی B شخصیت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 46-60]

د

  • دیابت نوع یک روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • دانش آموزان اثربخشی قصه گویی دیالکتیکی بر مهارت پرسشگری دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 178-191]
  • دانشجومعلمان تاثیرآموزش برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر آگاهی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • درگیری اثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
  • درمان مبتنی بر کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
  • درمان معنا محورگروهی مقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
  • دیگرآزاری اعتباریابی متقاطع مدل صفات پنج گانه تاریک شخصیت [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 95-110]
  • دلزدگی زناشویی پیش بینی دلردگی زناشویی براساس انواع طرحواره های عشق و جهت گیری اهداف زناشویی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 90-108]
  • دلزدگی زناشویی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]

ذ

  • ذهن آگاهی مقایسه ذهن­ آگاهی و بدتنظیمی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و عادی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-14]
  • ذهن آگاهی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر درهم آمیختگی افکار در افراد دارای نشانه های وسواسی – اجباری [دوره 16، شماره 64، 1400]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان اثربخشی آموزش ذهن شفقت ورز بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 75-94]
  • راهبردهای خودتنظیمی روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • راهبردهای مقابله‌ای پیش‌بینی آشفتگی‌های هیجانی براساس سبک‌های دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • راهبردهای مقابله‌ای مذهبی نقش سخت کوشی روان­شناختی و راهبردهای مقابله ­ای مذهبی در پیش ­بینی رضایت از زندگی مادران دارای کودکان دچار نارسایی­های ذهنی و تحولی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 19-28]
  • رضایت از زندگی نقش سخت کوشی روان­شناختی و راهبردهای مقابله ­ای مذهبی در پیش ­بینی رضایت از زندگی مادران دارای کودکان دچار نارسایی­های ذهنی و تحولی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 19-28]
  • رضایت از زندگی تبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی اثربخشی فنون مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی در بهبود علائم اختلال پراشتهایی روانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • رفتار درمانی دیالکتیکی مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
  • رفتارهای پرخطر نقش ابعاد چهارگانه تاریک شخصیت و هیجان خواهی در پیش بینی رفتارهای پرخطر جوانان شهر تبریز [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت‌ (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
  • رؤیای شفاف مقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینه‌ای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
  • روان تحلیل گری تحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانه‌ی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]
  • روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت‌ (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
  • روانشناسی اجتماعی واکاوی کارکردهای ورزش زورخانه‌ای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]

ز

  • زمان‌واکنش اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • زوج درمانی تئوری انتخاب مقایسه اثر بخشی روش های زوج درمانی تئوری انتخاب و پذیرش و تعهد (ACT) در تعاملات زناشویی زوج ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 39-51]
  • زوج درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد" مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد و آموزش خود دلسوزی شناختی بر سازگاری زناشویی و عزت نفس جنسی زوجین در معرض طلاق [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • زورخانه واکاوی کارکردهای ورزش زورخانه‌ای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 52-64]
  • سازه های شخصی تحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانه‌ی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]
  • سالمندی مقایسه‌ همدلی و نظریه‌ی ذهن در افراد سالمند عضو مؤسسات خیریه و عادی [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • سبک زندگی اسلامی اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر ابعاد روان‌شناختی و معنوی در ارتقاء مولفه‌های سبک زندگی اسلامی و بهبود اضطراب وجودی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • سبک‌های دفاعی پیش‌بینی آشفتگی‌های هیجانی براساس سبک‌های دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • سبک های دلبستگی نقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه­ آزار دیدگی دوران کودکی و سبک­های دلبستگی با آسیب­پذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
  • سخت‌کوشی روان‌شناختی نقش سخت کوشی روان­شناختی و راهبردهای مقابله ­ای مذهبی در پیش ­بینی رضایت از زندگی مادران دارای کودکان دچار نارسایی­های ذهنی و تحولی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 19-28]
  • سرطان سینه مقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
  • سرکوبگری عاطفی نقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه­ آزار دیدگی دوران کودکی و سبک­های دلبستگی با آسیب­پذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
  • سیستم بازداری رفتاری سیستم بازداری رفتاری و شدت نشانه‌های اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
  • سلامت اجتماعی اثربخشی تمرینهای یوگا بر سلامت روانی، هیجانی و اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • سلامت روانی نقش میانجی باورهای غیرمنطقی در رابطه‌ی بین اهداف و آرزوهای سالم و ناسالم با سلامت روان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 191-210]
  • سلامت روانی اثربخشی تمرینهای یوگا بر سلامت روانی، هیجانی و اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • سلامت هیجانی اثربخشی تمرینهای یوگا بر سلامت روانی، هیجانی و اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400]

ش

  • شایستگی اجتماعی رابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانش‌آموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]
  • شفقت خود بهوشیارانه اثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
  • شکست تحصیلی اثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-40]
  • شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]

ط

  • طراحی آموزش اثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
  • طرحواره‌درمانی اثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-40]
  • طرحواره های عشق پیش بینی دلردگی زناشویی براساس انواع طرحواره های عشق و جهت گیری اهداف زناشویی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 90-108]
  • طرحواره‌های هیجانی مدل ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس طرحواره‌های هیجانی با نقش واسطه‌ای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]
  • طلاق اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]

ع

  • عاطفه منفی سیستم بازداری رفتاری و شدت نشانه‌های اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
  • علوم پزشکی رابطه ی تنظیم شناختی هیجان و هوش شخصی با فرسودگی تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 65-74]
  • عملکرد تحصیلی نقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]

ف

  • فراشناخت مقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینه‌ای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]

ق

  • قلدری رابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانش‌آموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]

ک

  • کارکرد واکاوی کارکردهای ورزش زورخانه‌ای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • کانون اصلاح و تربیت تاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • کلاس وارونه اثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
  • کلید واژه ها: اختلال اضطراب فراگیر مقایسه ذهن­ آگاهی و بدتنظیمی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و عادی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-14]
  • کلیدواژه‌ها: بدررفتاری کودک‌آزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارسایی‌های ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظام‌مند مقالات نمایه‌شده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • کلید واژه‌ها: شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی مقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
  • کلیدواژه‌ها: مادران دارای نارسایی‌های ذهنی و تحولی نقش سخت کوشی روان­شناختی و راهبردهای مقابله ­ای مذهبی در پیش ­بینی رضایت از زندگی مادران دارای کودکان دچار نارسایی­های ذهنی و تحولی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 19-28]
  • کمال‌گرایی سیستم بازداری رفتاری و شدت نشانه‌های اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
  • کمال‌گرایی تحصیلی اثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-40]
  • کمبود توجه اثربخشی بازی­ درمانی شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و تکانشگری دانش­ آموزان ابتدایی پسرانه دوره اول تبریز [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 177-190]
  • کنترل عواطف تاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • کینه توزی اعتباریابی متقاطع مدل صفات پنج گانه تاریک شخصیت [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 95-110]
  • کودک‌آزاری کودک‌آزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارسایی‌های ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظام‌مند مقالات نمایه‌شده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]

گ

  • گوشی‌های هوشمند مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]

م

  • ماکیاولیسم اعتباریابی متقاطع مدل صفات پنج گانه تاریک شخصیت [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 95-110]
  • مدیتیشن مقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینه‌ای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
  • مدیتور مقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینه‌ای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
  • مدل جایگزین نقش ابعاد مدل جایگزین اختلالات شخصیت DSM-5 در پیش ‏بینی نشانه‏ های اختلالات شخصیت خوشه C [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 62-73]
  • مدل داده بنیاد «مدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • مسولیت پذیری روابط ساختاری هیجان­های تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
  • مطالعه مروری نظامند کودک‌آزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارسایی‌های ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظام‌مند مقالات نمایه‌شده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • مطالعۀ تطبیقی تحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانه‌ی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]
  • مفهوم خویشتن روابط ساختاری هیجان­های تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
  • منزلت‌های تحصیلی نقش منزلت‌های هویت تحصیلی و ادراک فعالیت های کلاسی در پیش بینی جهت‌گیری اهداف تسلطی و عملکردی دانش آموزان [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 150-162]
  • مهارت اجتماعی پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]
  • مهارت پرسشگری اثربخشی قصه گویی دیالکتیکی بر مهارت پرسشگری دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 178-191]
  • مهارت قصه گویی اثربخشی قصه گویی دیالکتیکی بر مهارت پرسشگری دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 178-191]
  • موسیقی‌دانان تاثیر متفاوت موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن بر اتّساع زمانی موسیقی‌دان‌ها [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • موفقیت تحصیلی اثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-40]
  • موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن تاثیر متفاوت موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن بر اتّساع زمانی موسیقی‌دان‌ها [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • مولوی و داستان "یافتن شاه باز را به خانه‌ی کَمپیر زن" تحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانه‌ی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]

ن

  • نارسایی‌های ذهنی و تحولی کودک‌آزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارسایی‌های ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظام‌مند مقالات نمایه‌شده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • نارسایی هیجانی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
  • ناگویی هیجانی مدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • نظریه ذهن مقایسه‌ همدلی و نظریه‌ی ذهن در افراد سالمند عضو مؤسسات خیریه و عادی [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • نگرش اثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
  • نوجوان مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
  • نوجوان روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • نوجوانان نقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه­ آزار دیدگی دوران کودکی و سبک­های دلبستگی با آسیب­پذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
  • نوجوانان بزهکار تاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400]

و

  • ورزش واکاوی کارکردهای ورزش زورخانه‌ای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ورزشکاران افسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • و عملکرد اثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]

ه

  • هیجان تحصیلی روابط ساختاری هیجان­های تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
  • هیجان خواهی نقش ابعاد چهارگانه تاریک شخصیت و هیجان خواهی در پیش بینی رفتارهای پرخطر جوانان شهر تبریز [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • هیجان‌خواهی مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
  • هیجان‌های تحصیلی رابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با واسطه هیجان‌های تحصیلی: مدل‌یابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]
  • همدلی رابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانش‌آموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]
  • همدلی مقایسه‌ همدلی و نظریه‌ی ذهن در افراد سالمند عضو مؤسسات خیریه و عادی [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • هوش شخصی رابطه ی تنظیم شناختی هیجان و هوش شخصی با فرسودگی تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 65-74]
  • هوش هیجانی نقش مولفه های هوش هیجانی در پیش بینی اختلالات خوشه ی B شخصیت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 46-60]

ی

  • یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع تاثیرآموزش برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر آگاهی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • یوگا اثربخشی تمرینهای یوگا بر سلامت روانی، هیجانی و اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400]